2013. november 3., vasárnap

16.rész#-össze veszve!

16.rész#

~Este!
*Justin szemszöge!
Megnéztük egy csomó filmet. A vígjátékokonál nehéz volt nevetni mert anyira fájt a hátam a sok karmolástól. De megérte. Hiszen olyan erősnek mutatja mágt de az ágyban olyan törékeny volt. Anyira vágytam már rá és végre érezhettem. Ahogy vissza emlékezek minden egyes mozdulatára..kanos lettem:$ Érzem ,ahogy Jerry egyre jobban emelkedik:$$ Próbálok valami olyasmi pózba helyezkedni ,hogy nevegye észre.
Ariana:
-Justin! Valami baj van?-nézett rám nagy szemekkel.
Én:
-Nem nincs!-megfogtam egy párnát és azzal próbáltam lenyomni.
Ariana:
-Most mivan?-vette el a párnát.
-Justin! Hororrfilmet nézünk!-nézett értetlen fejjel.
Én:
-Tudom..csak..!-uristen mien gáz.
Ariana:
-Nyugi!-sugta fülembe miközbe egyik lábát két lábam közé rakta. Melleit vállamnak nyomta, kezével melkasomat simogatta majd fülembe harapott. Tudja ,hogy ezzel mégjobban feltud izgatni.
Én:
-Én most inkább haza megyek!-álltam fel gyorsan és kocsikulcsomat kerestem.
Ariana:
-Ezt keresed?-mutatta fel és mellei közé rekta.
Én:
-Miért micsnálod ezt?-kérdeztem szenvedve.
Ariana:
-Nem tudom!-lèpkedett egyre közelebb. Mikor elért hozzám kezét polóm alávezette majd kihúzta. Boci szemmekkel nézett rám.
Én:
-Akkor haza megyek gyalog!-adtam fel szenvedésemet. Megindultam az ajtóhoz már ki is léptem rajta de Ariana utánam szólt.
Ariana:
-Várj!-jött oda és kivette a kulcsomat. Már majdnem elvettem tőle de kikapta kezeim közül.
-Csak akkor kapod meg ha kapok jóejt puszit!-incselkedett.
Én:
-Kh..Jó!- adtam be derekamat. Megcsókoltam de olyan nehéz volt türtőztetni magamat de elkezdett nyelvesezni. Lángoltam belülről.
Ariana:
-Jó èjt!-lökött el magátol nekemdobta kulcsot majd becsapta elöttem az ajtót.
Én:
-Pisilnom kell!-mondtam kinosan. De igaz volt!
Ariana:
-Pisilj a bokorba!
Én:
-És ha fehércucc is jön vele?-kinyitotta az ajtót és futottam a vécére.
-Ahh.. Kössz akkor most megyek!
Ariana:
-Nem nézzük meg a filmet? Mert én megszeretném de egyedűl félek!
Én:
-Jó!-ültünk vissza a kanapéra és Ariana hozzámbújt. Jó érzés..csak olyan fura:/ 1óra múlva végelett a filmnek. Ariana elaludt a vállamon. Nem akarom felébreszteni majd ölbe beviszem a szobába. Leraktam az ágyra de nyakamat át karolta és magához húzott. Próbáltam kiszabadúlni bár nem is tudom mért. A fejem pont két melle között van. Úgyhogy csak élvezem tovább helyzetemet.

~Reggel!
*Ariana szemszöge!
Az ébresztőre keltem Justin karjaiban? Hát erre én nem emlékszek.
Én:
-Justin! Justin kelj fel!
Justin:
-Még öt percet!-és szorosabban ölelt.
Én:
-Justin! Légyszi!-próbáltam szédszedni kezeit.
Jus:
-Mit kapok cserébe?-furta állát vállamba.
Én:
-Egy..semmit!
Jus:
-Hát én másra gondoltam!-kezdte el puszilgatni nyakamat.
Ariana:
-Majd!De most készülödnöm kell!-kiengetett karjai közül és elmentem egy gyors zuhanyra.Kijöttem tangába és meltartóba. Justint nem zavarta úgy ,hogy nagyon nem izgatott.Felvettem valami értelmes őszi ruhát.
Én:
-Kész vagyok léptem a konyhába ahol Justin már várt rám.
Justin:
-Akkor menjünk! Én:
-Elviszel?-kérdeztem kínosan.
Justin:
-Ez hülye kérdés! Neked nem tünt fel ,hogy már 1hete én viszlek?
Én:
-Ja de!-beszáltunk az autóba és párperc után ott voltunk. Adtam Justinnak egy gyors puszit kiszáltam az autóból és már nyitottam is ki az én kis boltomat. Justin el is hajtott. Egész nap rá gondoltam. Még azon is gobdolkoztam ,hogy nyomulok-e vagy nem? Ezért egész nap furi fejeket vágtam. Délután mikor nem jött senki a csajokkal kibeszéltük a bulit. Kiderült ,hogy ők 3kór mentek haza mert elfogyott a pia. Stasy felvolt háborodva hogy Justin lekoptatta de mondtam neki ,hogy Lill-nek eléggé bejön és ettől jobb kedve lett. Le szerint nagyon jó arcok és loghatnánk velük többet. A lányok hamar hazamentek legalább Le maradt. Mikor eljött a meló vége Le-vel kimentünk a bolt elé és Justin épp akkor jött.Le-nek sietnie kell haz ezért elköszöntünk és már el is ment.
Jus:
-Hölgyem!-nyitotta ki nekem az autó ajtaját.
Én:
-Köszönöm!-ültembe az autóba.Milyen illedelmesek voltunk:)
Justin:
-Nem alszol ma nállam?-pillantott rám majd nézte tovább az utat.
Én:
-Nem tudom...!-eléggé össze zavarodtam most akkor nem én nyomulok hanem mindketten egymásra?
-Justin! Köztünk most mi is van?-fordultam felé.
Jus:
-Hát..nem tudom! Majd megbeszéljük nálunk! Oké?
Én:
-Jó de akkor elöszőr menjünk hozzám cuccokért!-Justin bolintott és tovább vezetett. Hazaérve pakoltam össze valami cuccot meg adtam kaját,innit a cicának és mentünk is tovább. Az úton végig "rajtunk! gondolkodtam. Mikor Justinékhoz értünk szomoruan vettem észre ,hogy Pattie nincs itthon!:(
Én:
-Pattie?-fordultam Jus felé.
Justin:
-Nem tudom biztos behívták dolgozni!
Én:
-Na szóval?-néztem rá bociszemekkel.

*Justin szemszöge!
Ariana itt alszik ezazz!!:D
Vuszont a téma amit felhozott hát nemtudom
Én:
-Barátság extrákkal?-èn többet érzek de neki ezt nem kell tudnia.
Ariana:
-Ja jó!-mondta ál mosolyal.
Én:
-De amúgy mért kérdezted?-ültem le mellé a kanapéra és bekapcsoltam a tv-t.
Ariana:
-Csak úgy kérdeztem!-ült török ülésbe. Úgy éreztem ,hogy mondani akar még valamit. De nem mondott semmit csak rágta ajkait.
Én:
-Ja értem!-kapcsolgattam a tv-t hátha megy valami értelmes.
-Nem vagy éhes, szomjas?-néztem rá de ő csak bambult előre.
-Hahóó!-integettem arcába ,hogy reagáljon.
Ariana:
-Ja..ő..mit kérdeztél?-tért magàhoz.
Én:
-Azt ,hogy nem vagy éhes vagy szojas?-néztem rá értetlen fejjel.
Ariana:
-Ja de!
Én:
-Ok! Mit szeretnél enni?-kicsit elment a kedvem mindentől.
Ariana:
-Most mi a bajod?
Én:
-Semmi mi lenne!-anyira unott hangulatom van. Most úgy érzem, hogy mibden irritál. Lehet hogy meg fog jönni?:o De ,hogy is én fiú vagyok. De egy izetlen vagyok.!
Ariana:
-Jó akkor tudod mit én most inkább haza megyek! Én erre nem vagyok kiváncs!
Én:
-Menyél hisztizzél anyucinak! Legalább rá jön ,hogy mien egy Ribanc lánya van!
Ariana:
-Te normális vagy?-kevert le egy pofont.
-Tisztába vagy vele mit mondtál? Hisztizzek anyámnak? Akit 14éve elvesztettem? Tudod mit nem te vagy a nem normális hanem én mert lefeküdtem veled! Soha többet ne keres! A bolthoz se gyere! Keress egy másik "RIBANC!"-ot!-ordibálta végig miközbe arcán könyek folytak le majd elrohant és tiszta erőből csapta be az ajtót.
-Faszom!-morítottam fel egy széket mérgembe. Ez nem tudom hogy most ezt miért csináltam. De tiszta hülye vagyok! Szinte kitéptem az ajtót és be is csaptam körül néztem és láttam ahogy Ariana össze rogyik az út közepén és sírni kezd. Ezt én csináltam? Gyorsan oda futottam ès leültem mellé ,hogy meg vigasztaljam.
Ariana:
-Most boldog vagy? Hogy láttál sírni? Vagy szeretnél még valamit?-kérdezte végig sírva.
Én:
-Ne haragudj én nekem fogalmamsincs hogy mi ütött belém!
Ariana:
-Hát én se! De szerintem kettönknek nem lesz jövőnk! Barátként sem!-szavai kés döfésként érték szivemet. Felállt és elidult. Istenem mekkore egy balfasz vagyok! Felálltam én is és utána mentem.
Én:
-Legalább had vigyelek haza!-ő csak ment előre nézve.
-Légy szives!-ragadtam meg karjánál fogva.
Ariana:
-Elöszőr is ne érj hozzám!-tépte ki karjait.
-Másodszór! Nem vagyok a segítségedre szorulva, ha feltudtam magamat nevelni és saját kariert csinálni akkor nehogy azt hidd ,hogy ilyen kis jötment 'rajnak képzelem magam! kis senki gyerek fuvarozgatására rászorulok!-mondta érzelem mentesen szemembe. Elindult és én csak néztem ahogy álmaim nője eltipeg. Vissza mentem. Romboltam egy picit. Át hívtam scooter-t hogy neki mi a véleménye vagy ,hogy hozzam ezt helyre.
Scooter:
-Szerintem!... Te egy idióta vagy! De talán még meg lehet menteni! Ariana kemény sportos csajnak tűnik! Probálkozz valami ilyesmi témával! Mondjuk paintball az tuti bejönne neki!
Én:
-Oké! Jó! Meg minden! De..azt monda ,hogy ne keressem! Meg hogy nem lessz köztünk barátság se!-mondtam szégyenkezve.
Scooter:
-Hát ezt jól meg csináltad! Akkor probáld meg követni és "véletlenűl találkozni!-nem rossz ötlet.
Én:
-Jó! És ha lebukok?-paráztam be egy kicsit.
Scooter:
-Hát nem tudom! Brendonnal jóbavan nem?
Én:
Persze! De ha meg tudná ,hogy "szakítottunk" biztos rá nyomulna!
Scooter:
-Te most féltékeny vagy?-kuncogott rajtqm ami nem vicces.
Én:
-Dehogy is! Nekem Ariana nem szerelemre kell! Hanem másra viszont arra eléggé ,mert nagyon jó az ágyba!-gondoltam vissza közös esténkre.
Scooter:
-Csak mert Selenával nem jött össze attól Arianat nem kéne kihasználni! És bevesszük Brendont mert vele jól kijön és ne tagadd féltékenységedet!-nehogy már ő mondja meg nekem.
Én:
-De persze majd azt fogom csinálni amit te mondasz!
Scooter:
-Nehogy hagyd ,hogy segítsenek!- már indult meg az ajtóhoz.
Én:
-Jó! Bocs! Csináljuk! Holnap felhívom Brendont!
Scooter:
-Ok! De megyek!-mutatott az ajtó felé.
Én:
-Ok! Jóéjt! Majd akkor holnap!-köszöntem el tőle. Felmentem és röktön el is aludtam.

*Ariana szemszöge!
Nem hiszem el ,hogy Justin enyire bunkó. Pedig töknormális volt eddig és egyszer csak... Én nem értem! Lehet én rontottam el? Mi? Nem! Nehogy már magamat hibáztassam ez hülyeség! Nem is értem ,hogy voltam képes lefeküdni ezzel!?
Szégyenlem magamat. De rajtam ez sem fog kifogni. Bár fáj az amit anyához mondott. Ideje aludni...

~Reggel!
Hurrá meló! Remélem senki nem fog felidegesíteni ,mert most jelen millanatban úgy érzem mindenkinek mindenért letudnám a fejét. És még nem is voltam emberek közt! Mikor felkészítettem magam a mai napra bezártam a házat és beültem a kiskocsimba. Én nem vezetek olyan gyorsan még is időben beértem. Borzalmas napomvolt!:@ Legalább Brendon bejött beszélgetni. Ha már Justinnak nem volt mersze idetolni a pofáját. Tudom ,hogy én mondtam hogy ne keressen ,de ki nem örülne ha kapna egy csokor virágot meg milka csokit. Persze elküldeném melegebb éghajlatra. De bennem lenne az a tudat ,hogy legalább fontos vagyok neki egy picit is.
Brendon:
-Na és Justinnal jól elvagytok?-ettől féltem!
Én:
-Hát.. Nem igazá!
Brend:
-Mit csinált már megint?
Én:
-Hát meg mutatta,hogy milyen kedves egy ember!-mondtam lenézően.
Brend:
-Mert mi volt?-elmondtam neki.
-Mennyire buta! Nagyon sajnálom!Pedig aranyosak voltatok!
Én:
-Nem voltunk együtt soha! Meg kérdeztem tőle ,hogy mi van köztünk és azt mondta ,hogy barátság extrákkal! Nem is az ,hogy szerelmes vagyok belé mert nem! De akkor is...
Brend:
-Ne is folytasd értelek!
Én:
-Brendon? Kérdezhetek valamit?
Brend:
-Persze!
Én:
-Benned nincs langyi hajlam?-picit kínos ez a kérdés mivel még táncoltam is vele csak...olyan furi ma.
Brend:
-Nincs!!!-szinte üvöltötte. Én a lányokat csípem! Hisz táncoltál is velem! És...-éreztem a kétségbe esését amit megértettem.
Én:
-Nyugi! Jó oké!-próbáltam megnyuktatni ami sikerült is
-Kár is lenne érted!-igen! Bejön.
Brand:
-Ja! huuu megnyugottam!
Lassan vége a napnak Brend bent maradt velem zárás ig mert egyedül voltam.
Brend:
-Haza kísérjelek?
Én:
-Autóval vagyok! De azért köszi!
Brend:
-Ja értem nem tudtam hogy olyan messze laksz ,hogy autóval jársz dolgozni!
Én:
-Ja! De gondolom te is autóval jöttél!
Brend:
-Nem! Én ott lakok!-mutatott egy aranyos kisházra.
Én:
-Aranyos! Egyedül laksz?
Brend:
-Igen!-hangjába hallani lehetet a fájdalmat.
Én:
-Ne szomorkodj! Bisztos nem szándékos a fájdalmad!-simogattam meg hátát.
Brend:
-Ja! Tudom! De én megyek!
Én:
-Holnap is lejössz? Egyedül leszek 5órán keresztül!-keseredtem el.
Brend:
-Jó! Persze majd akkor holnap!-haza mentem és jól bezabáltam és unatkoztam a többi órákban.

*Justin szemszöge!
Hát kurvára örülök ,hogy mostanába Brendon lefog járni Arianahoz. És utál!:( Legalább halhatom valahogy a hangját. Holnap lehet ,hogy este elsétálok felé. Látnom kell. Nehéz nélküle létezni!:( Anya is elment isten tudja hova ès nem is szólt. Scooter legalább melletem van! Csendben egyedül a nagy házban kell aludnom. Vagyis a tv megy , attól még egyedül vagyok. Valami unalmas fözőmüsoron aludtam el...

16.rész!*-* Hosszabra sikeredett de csak egy picit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése