2013. október 31., csütörtök

15.rész#+18

~Hétvégén!
Egész héten Justin furikázott. Pedig nem én kértem meg rá. Azért jól esett ,hogy foglalkozott velem. Viszont hétvégé Halloween-i bulit tartok!!!:D Az anyiból áll ,hogy lesz pia,kaja meg a csajok a bóltomból. Nagyba készülödtünk Le-vel és egyszer csak csöngettek. Meglepödtem mert a lányokat csak félóra múlva kell megérkezniük. Justin állt az ajtóba és nekinyomva az ajtónak vadul smárolt le. Nem tudtam ezt mire vélni.
Én:
-Szia! Hát te ,hogy-hogy itt vagy?-néztem rá lepödött fejjel.
Jus:
-Hét vége van!
Én:
-És?-néztem tovább értetlenül.
Jus:
-Hát azt mondtad ,hogy "meghálálod"! És ,hogy "majd hétvégén"!-átkarolt és szorosan magához huzott.
Én:
-Hát az a helyzet ,hogy itt csaj parti lessz!-karoltam át nyakát.
Jus:
-És akkor nem hálálod meg?-kérdezte kétségbe esve.
Én:
-Hát ha gondolod maradhatsz és akkor kifesthetünk csini kislány lennél! VAGY! Holnap hálálom meg!
Jus:
-De én nem bírom ki holnapig!-húzta egyik lábamat combomnál meg markolv szorosan lába oldalára, nekinyomott az ajtónak. Szinte ajkaink össze értek. Teljesen elgyengültem. De észbe kellet kapnom.
Én:
-Nyugi!-sutoggtam ajkaiba de éreztem anyira kíván már.
Jus:
-És ha a csajos estéből csinálunk egy rendes bulit?
Én:
-Hogyan csinálnád?
Jus:
-Át hívnám a haverokat!-nézett rám reménykedve.
Én:
-Jó! De semmi cucc! És félóra mulva jöjjenek át!
Jus:
-Imáslak!-és edaott egy hosszú szájra puszit. Be mentünk a nappaliba ahol Le már majd nem kész volt.
Jus:
-Szia Le!-puszilta meg, picit meglepöttem.Nemtudtam hogy enyire jóba vannak.
Én:
-Jus! Akkor át hívod a fiúkat?
Jus:
-Ja persze!
Le:
-Mien fiúkat? Helyesek?-csillant meg a szeme.
Justin:
-Tetszeni fognak!-nevetett egy picit barátnőmön.
Le:
-És mikor jönnek?-ugrándozott örömébe.
Én:
-Figyelem! 15perc és jönnek a többiek!-mindketten rám néztek. Még csináltunk pár dolgot . Le vel gyors át öltöztünk és már csöngettek is. Előszőr a csajok jöttek, utána meg a fiúk.
                                                          
Jó zene ment mindenki táncolt,PIÁLT! És Le eléggé elvolt a fiúkkal.
Stasy folyton Justinra nyomult. Jus meg idegességgel és féltékenységgel nézte ahogy Brendonhoz simulva táncoltam. Jól néz ki ,bár Justin jobban bejön. De az hogy enyire féltékeny az( most gonosz leszek) nagyon vicces! Egy olyan szám jött amire lehet rázni rendesen (Jason Derlo-Talk dirty to me). Egymással szembe fordulva táncoltunk, de még ,hogy! Egyik kezem Brendon vállán keze derekamon és egymáshoz simulva jó szorosan táncoltunk. A szám közepén megfordultam és fenekemet Brendon ágyékához nyontam ő át karolta csípőmet és úgy tán coltunk tovább. Mikor vége lett a számnak Brendon azt sugta fülembe ,hogy "menjünk be a szobàba mert beszélni akar velem".
*Justin szemszöge!
Már amikor elindultam már akkor bevoltam indulvs és amikor megjöttem..szinte ott az ajtóba letéptem volna róla a ruháit. Csajos bulit szerveztek de lett belőle egy rendes buli. Valami csaj folyton nyomult a nevét is mondta de nem figyeltem mert csak azt tudtam nézni ahogy Ariana rázza magát Brendonnak.Brendon kb csorgatta a nyálát, valamit sugott is Ariana fülébe és bementek a szobába. Nem tehettem mást muszály volt bemennem. De meg lepetés ért mert csak beszélgettek.
Brendon:
-Szia Jus!-veregetett hátbe.
-És emit megbeszéltünk!-mutatott Arianara.
Ariana:
-Hát te?
Jus:
-Jöttem a "meghálálom"-ért!
Ariana:
-Még korán van ahoz!-fogta meg kezemet és kihúzott táncolni. Kezemet derekára csúsztattam ,hogy minnél közelebb legyen hozzám. Bele markoltam fenekébe és beleharaptam egy picit a fülébe.
Ariana:
-Nyugi Justin!-tudja ,hogy menyire kínoz.
Én:
-Miért kinzol?
Ariana:
-Mert még bulizni akarok!
Én:
-Nem vagy szomjas?
Ariana:
-De! Gyere igyunk valamit!-oda húzott a pia özönhöz és meg fogott egy üveget és meghúzte éd oda adta ,hogy én is igyak vissza adtam neki és még egyszer bele ivott de nem engedtem ,hogy lenyelje ezért gyorsan lesmároltam és a pia ami isten tudja mivolt az én torkomon folyt le. Nem bírtam leálni és müködésbe léptettem nyelvemet is éreztem ,hogy ő is kíván felugrott és össze kulcsolta a lábait az ölembe. Próbáltam megkeresni a szobáját és bezártam az ajtót. Leraktam az àgyra és még mielött felé feküdtem volna felült és megcsókolva húzta le rólam a pólót én szinte letéptm trikoját.
Ariana:
-Nyugi már!-sugta ajkaimba.
Én:
-Bocsi de..olyan!-nem fejeztem be mobdatom csak a számba haraptam. Nyakamba kapaszkodva húzott magára én a gatyáját próbáltam leszedni róla.
Anyira siettem ,hogy lepatant az egyik gomb.
Én:
-Basszus!-elterelőként gyorsan lehúzta rólam nadrágomat. Mivel róla még nem szedtem le ezért lehúztam gyors. Egyik lába én lábaim között ragatt másik lábát felhúzta együtt mozogtunk. Vágytam rá ezért nem bírtam tovább ezt a semmien állapotot leszedtem meltartóját és nyakátol kezdve puszilgadtam gyengéden.Melleinél meg áltam és azokat keztem el kényeztetni. Utána lassan haladtam lefelé lehúztam csipkés tangáját.Elkeztem nyelvemmel kényeztetni gyengéjét és mikor éreztem hogy elfogmenni gyorsan lehúztam alsó gatyámat és belehatoltam.Elöszőr felnyögött egy nagyobbat mert hirtelen érték a dolgok.Ő derekamon átkulcsolt lábbal kapaszkodott belém.Elkeztem benne mozogni elöszőr csak lassan mozogtam de ő már akkor elkezdte hátamat karmolászni.
Gyorsabban és erősebben keztem mozogni benne és egyre jobban nyögött fülembe.
Ariana:
-Justin! Mingyárt...-szinte sikoltotta fel. Még egyszer löktem rajta egyet de most tövig benyomtam.-Justin!-nyögte fel. Körmét végighúzta hátamon ahol épp nem volt még véres. Egyszerre mentünk el.Még benne voltam és nyakát puszilgatva próbáltam lenyugtatni. Majd kiszáltam belőle és mellé feküdtem. Együtt kapkodtunk a levegőért. Többire nem emlékszem mert be aludtam.
~Reggel!
*Ariana szemszöge!
Reggel arra keltem fel ,hogy meztelenül fekszem az ugyan csak meztelen Justin mellet. Felültem és körbe néztem. A szemem meg akadt az órán. Még csak hajnali 4-van. Jus elkezdte simogatni csupasz hátamat.
Jus:
-Aludjunk még!-húzott vissza és át karolta nyakamat.
Én:
-És a többiek?
Jus:
-Na jó őket elküldjük és vissza fekszünk! Oké?
Én:
-jó de akkor öltözzünk fel!-kiszáltunk az ágyból és valami ruhát felvettünk. Kimentünk és senki nem volt a nappaliba. Megnéztük a vendégszobába, fürdőbe,konyhába a kertben, de sehol senki.
Jus:
-Hát akkor vissza alszunk?
Én:
-Ja!-bementünk a szobába és ledöltünk aludni. Háttalfeküdtem Jus-nak ő pedig át karolt mintha a plüsmacia lennék. Arra ébredtem fel ,hogy Justin a nyak amat puszilgatja.
Én:
-Menyi az idő?-kérdeztem komásan.
Jus:
-Délután fél kettő! Jól aludtál csipkerózsika?-puszilta meg arcomat. Meg fordultam és kaptam egy jó reggelt csókot.
Jus:
-Mit csinálunk ma?
Én:
-Hát én kitakarítok ha eljutok addig!-bújtam melkasába.
Jus:
-Majd én segítek!-ölelt szorosan magához.
-De most keljünk fel!-és kiszált az ágyból magával húzva.
Én:
-Elmegyek fürdeni!
Jus:
-Fürödhetnénk együtt!-jött egyre közelebb hozzám.
Én:
-Khm..oké! De akkor siess!-beindultam és megengedtem a vizet. Levetkőztem és beszáltam a szinte forró vízbe. Justin is levetkőzött és beült velem szembe.
Jus:
-Gyönyörű vagy!-tűrte kilogó hajamat fülem mögé. Nem mondtam semmit annyira zavarba hozott.
-És tegnap este... Nagyon élveztem!-most ne már miért mond ilyen zavarba elytő dolgokat.
-Zavarba hoztalak?-tudta de azért megkérdezte. Gondolkoztam és az jutott eszembe ,hogy tegnap használtunk e gumit.
Én:
-Justin! Mi védekeztünk tegnap?-néztem rémülten.
Jus:
-Nem tudom! Nem hiszem!-hallani lehetett hangjába ,hogy ő is megrémült. Kiszálltam meg törölköztem gyorsan felöltöztem. Rendet raktam a szobába hátha találok egy használt kotont. Sajnos nem találtam ágyamon össze kuporogva sírtam.
Jus:
-Nyugi nincs semmi baj!-jött oda mellém és hátamat simogatta.
Én:
-És ha terhes leszek?-néztem rá könnyes szemekkel.
Jus:
-Akkor elvetetjük vagy megtartjuk! Nem hiszem ,hogy terhes leszel!-ölelt át. Picit lenyugodtam és kitakarítottuk az egész házat.
Én:
-Milyen kaját csináljak?
Jus:
-Nem tudom!
Én:
-Szereted a rántott halat meg a krumplipürét?
Jus:
-Igen! De csak akkor ha van majonéz vagy valami mártás!
Én:
-Akkor azt is csinálok hozzá!-elkezdtem mindent elő pakolni és mint valami profi főző műsorba lettem volna. Meg kajáltunk és filmet nèztünk.

Igaz hogy ez a +18-as de szerintem nem lett olyan jó!:(

2 megjegyzés: