2013. október 17., csütörtök

11.rész#

11.rész#

~Reggel!
Korán felkeltem ,hogy csináljak kaját Le-nek. A kedvencét csomagoltam.:3 Nutellás zsemlét. Picit unatkoztam ezért félve és nagy nehzen felmentem a közösségi oldalakra. Facebook-on csak 100-an jelöltek be 430-üzim volt és 2000-értesítőm. Aligvárom milessz a többin. Sorba megnéztem mindent. Utoljára hagytam az ask.fm-t gondolván mivel nem vagyok celeb ezért nem lessz semmi. Aha persze csak 2millio lájkot kaptam 50ajándékot és vagy 5300 kérdést. Ez mi? Te úr Isten. Lehet ,hogy megfontolom ,hogy kimegyek-e az utcára vagy sem. Miután végeztem felkeltettem Le-t. Hamar készen lett és el is indult miután lefárasztottam hálálkodásommal. Nem csináltam kb semmit. Csak ültem a kanapén és néztem ki a fejemből. Néha bealudtam ,meg voltam kint az udvaron meglocsolni kevéske virágjaimat és kb ennyi.

~3 nappal késöbb!
Egész héten kb nem csináltam semmit. Ma mondta Le ,hogy el akar vinni valami exkluzív hejre. Mert ,hogy "csak itthon ülök seggemen!" . Nem sok kedvem van hozzá. De Le szerint az pont elég bulizáshoz. Elkezdek készülődni ,hogy mire ideér drága barátnőm nekeljen várnia rám.

*Justin szemszöge!
Nem ettem semmit a héten. Anya mindig csesztet ,hogy mozduljak ki mert az majd segíteni fog meg bla..bla.blaaa. Ma Ry elhívott egy buliba. De nekem semmi kedvem úgy ,hogy nem megyek. Lemegyek inniért mert a 2karton víz ami a szobámba volt elfogyott.
Anya:
-Szia kisfiam! Nem is tudtam ,hogy te még él!-mondta szarkaztikusan.
Én:
-Ja.-érezni lehetett mondatom ban az élet kedvet.
Anya:
-Nézd Justin ez így nem mehet tovább!
Én:
-Micsoda?-néztem rá értetlen fejjel.
Anya:
-Hát ez! Ezen a héten mit ettél? Semmit!! Úgy ,hogy most szépen leűlsz és eszel!
Én:
-De anya nem vagyok éhes!
Anya:
-jó de ha elájulsz akkor gondoskodom róla ,hogy a nagyinál legyél 1honapig!-az fenyegetés.
Én:
-Ok.-vettem elő egy karton gyümőlcslevet és felmentem a szobámba.

*Ariana szemszöge!
Le 5perc mulva itt van. Hajj de nincs kedvem menni. Kimentem készen a ház elé. Taxi-val jött ,legalább nem kell gyalogolni. Beszáltam a Taxi-ba és már el is indultunk. Csendvolt egész úton ,de nem bántam. Oda érve meg lepődtem mert úgy volt ,hogy exkluziv hejre hoz. Lehet ,hogy a sima tégla fal csak álca. Elindultunk a km-es sor felé. Azt hittem hogy be állunk a sorba de Le oda húzott a vendég listás csajhoz aki mellet 2izom agy állt. Picit bevoltam ijedve ,de Le mindent elintézett és bementünk. Elég jó hej.
Le:
-Na jó hejte hoztalak vagy jó hejre hoztalak?-kérdezte vigyorogva.
Én:
-Nagyon-mondtam kedvtelenül.
Le:
-Na! Ne legyél már ilyen!
Én:
-Jó oké!
Egész jó volt. Már amennyire.
Én:
-Elmegyek pisilni! Ok?-kiabáltam fülébe különben nem hallotta volna.
Le:
-Ok!
Elindultam a wc felé. Egy hosszú folyosón kellet végig menni aminek a végén be kell kanyarodni. Mennyit kell sétálni! Elsem tudom képzelni mien szar lehet annak akire rájönne a szapora. A kanyar után egy erős szorítást éreztem karomon majd valaki a falhoz szorított. Egy idegen fiú olyan velem egy idős.
Idegen:
-Szia cica! Az én nevem Ryan! De hívj csak Ry-nak! Na hát most az a szitu ,hogy a haverom egész héten lekoptatott ma is! És nem eszik semmit! Ez mind miatadd van! Nem kérek mást csak egy kis felvidító menetet! Ugye érted? -nézett rám sunyin.
Én:
-Nézd Ry arrol nem én tehetek ,hogy Justin egy balfasz! És nem lessz itt semmi "felvidító menet"!-mutogattam ujjammal.
Ry:
-Vigyázz a száddal kislány!-nyomott a falnak erősebben.-De lesz menet! Mennyit kérsz eggyèrt?
Én:
-Nem vagyok kurva akit megvásárolhatsz!-vágtam pofon tiszta erőmből. És elindultam a női wc-be.
Ry:
-Már értem ,hogy Justin mért akar ennyire! Nagyon tüzesvagy! És örültem a találkozásunknak!- nem szoltam semmit csak háttal bemutattam neki. Miután végeztem láttam ,hogy egy csapat fiú engem néz és méregetnek mint egy darab husit, köztük Ry-is. Olyan lenéző, flegma, undorral teli fejjel néztem rájuk ,hogy az hihetetlen. Ry csak rám kacsintott és azt tátogta. hogy "nyugi cica!" vagy valami ilyesmit. Hála Le hamar meg unta mert valami ronda gyerek folyton követte meg mindig beprobálkozott. Meg anyuja felhívta ,hogy menjünk haza mert behívták dolgozni. Taxit hívtunk és most Le-ékhez mentünk mert anyuja dolgozik és vigyázni kell a kistesójára. Nem bánom mert szeretem Max-et.

~Le-nél!
Le:
-Sziasztok!
Amanda(Le anyuka):
-Sziasztok lányok! Kaja a hűtőben! Én már itt se vagyok! Ne maradjatok fent sokáig!-adott puszit gyerekeinek és már csukta is az ajtót.
Max:
-Szia Arianaa!-futott hozzám, de aranyos.
Én:
-Szia kicsim!-kaptam ölbe. Max:
-Megnézed a sárkány gyüjteményemnek az új tagjait?-kérdezte miközben leraktam a földre.
Én:
-Hát persze!-fogta meg erősen kezemet és húzott magaután.
Max:
-Ez egy piros és egy kék sárkány!-mutatta a két kezébenlévő dolgokat.
-Én választottam a szineket!
Én:
-Miért pont piros és kék?-kérdeztem kedvesen.
Max:
-Azért mert bár külön böznek még is van bennük egy közös! És ez elég ahoz ,hogy örökre össze tartsa őket!-ezeket halva nagyon meglepődtem mert ennyi értelmet nem ,hogy 4évestől még egy felnőttől sem hallottam.
Le:
-Erről te és Justin jutottatok eszembe!-néztem hátra az ajtó félfának támaszkodó barátnőmre. Nem montam semmit csak felálltam megsimigattam Max fejét és kimentem Le vel együtt mentünk szobájába. Én röktön elaludtam. Le gondolm még lefektette Max-et.

~Reggel!
Korán keltem de nem tudtam vissza aludni. Felöltöztem halkan és kimentem a konyhába ahol Amanda reggelit csinált.
Én:
-Jó reggelt!
Amanda:
-Szia! Hát te ilyen korán?
Én:
-Nem bírtam aludni!
Amanda:
-Hát az nem jó! Gyere üj le csináltam palacsintát!
Én:
-Jó de utána haza megyek mert ki kéne takarítanom!
Amanda:
-Oké!
Hamar meg ettem. Össze szedtem a cuccaim és haza sétáltam.

11.rész! Csak 3komi után lesz új rész!

3 megjegyzés: