2013. október 22., kedd

12.rész#


Hazaértem és össze pakoltam. Utána nem tudom miért de késztetést éreztem ,hogy mennyek ki a ház elötti padra. Kimentem néztem ahohy jönnek mennek az emberek. Egyszercsk egy párducmintás autó parkolt le házam elött. Tudtam ki a tulajdonosa.
Justin:
-Khmm.. Szia!-mondta féléken.
Én:
-Szia! Miért jöttél?-kérdeztem határozottan.
Justin:
-Csak ezt hoztam!-ült le mellém a padra egy poritékkal és egy kiscicával a kezében. Megcsillamt a szemem amikor megláttam a gyönyörű szép vörös kismacskát kezében.
Én:
-Könöm!-vettem át tőle a kiscicát és nemtudom miért de arconpusziltam. És örültem tovább a vörös gyönyörűségnek.
Jus:
-Nincsmit!-láttam rajta ,hogy örült a puszimnak.
-Figyi nagyon sajnálom ezt az egészet! Undoríto az amit csináltam! Szembe tudnám köpni magamat ha tudnám!-beszélt hozzám komolyan.
Én:
-Én azért megnézném hátha sikerül!
Jus:
-Mit?-nézett rám értetlenül.
Én:
-Hát ,hogy szembe köpöd magad!
Jus:
-Ha meg csinálom megbocsáljtasz?
Én:
-Igen! Csak csináld már látni akarom!-sürgettem.
Jus:
-Jo oké.-És meg csinálta . Hát én anyira szakadtam majdnem le estem a padrol.
Jus:
-Most örülsz?-kérdezte a hajából lelógó csulára mutatva.
Én:
-IGEN!!-bologattam.
-Nem vagy éhes?-kérdeztem ajtófelé mutatva.
Jus:
-Hát egy picit!
Én:
-Ok akkor gyere be csinálok valami kaját.-bementünk és úgy gyorsan csináltam spagetit remélem szereti. Megterítettem és elkezdtünk enni.
Jus:
-Hát köszönöm szépen ez finomvolt!-vett mondata közben egy olyan jollaktam-os levegőt. Nem válaszoltam csak vetettem rá egy mosolyt.
Jus:
-Nincs kedved át jönni hozzám? Anya elment valahova, a haverokat meg át hívtam de te is kellesz a jótársaságba!
Én:
-Hát ..Nem tudom!
Jus:
-Naaaa légyszíí! Haza hozlak ha meguntad!
Én:
-Jó!-adtam be derekamat.
Jus:
-Na akkor készülődjél!-mondta picit sürgetve. Befutottam szobámba és kaptam magamra egy normális ,kényelmes, laza ruhát, meg valami egyszerű sminket.
Én:
-készen vagyok!
Jus:
-Hmm...Vagyis mehetünk!-tért ki a egy pillanatra a mostani jókisfiús szerepéből. Bezártam az ajtót és beszáltunk a kocsiba.

*Justin szemszöge!
Hihetetlen ez a lány. Meg kért vagy mi ,hogy köpjem szembe magamat. De legalább már nem haragszik rám. És az ,hogy eljön hozzám hát az huuu. Amíg vezettem nem beszéltünk úgy ,hogy csend volt. Odaértünk és bementünk. A srácok csak késöbb jönnek.

*Ariana szemszöge!
Mikor megláttam ,hogy Justin hol lakik tártvamaradt a szám. Nem csináltunk semmit de éreztem Justintól valami furát mintha erölködne a hejben ülés hez. Csöngettek Justin hiper gyorsasággal állt fel és nyitott ajtót. Lepacsizott az idétlen haverjaival és be mutatott nekik.
Jus:
-Srácok ő itt Ariana!-mutatott rám. Ariana ő itt Brendon, Ryan és Lill.
Berndon:
-Hali!
Ry:
-Csö!-nem vártam mást.
Lill:
-Szia csaj!-jófejnek tünnek. Le ültem a kanapé szélére melettem Brendon ült ,melette Lill , a kanapé végén Ry és a kanapé melett egy fotelba ült Justin.
Lil:
-Kérsz?-nyujtott felém egy füvescigit.
Én:
-Nem kössz! Nem élek ilyeneken!
Jus:
-Fiuk most ne mert anya este jön és nem tudok kiszelősztetni ennyi idő alatt!
Lill:
-Ok.
Én:
-Justin holtalálom a wc-t?
Jus:
-Arra!-mutatott háta mögé.Bolintottam ,és elindultam de Ry kirakta a lábát gondolom ,hogy Justinra essek. Hát nem jött össze mert lecsusztam a fotel karfájáról és megfejeltem a földet. Hát igen ez én vagyok! Mindegyik fiú felugrott ,hogy felsegítsenek. Ellöktem mindegyik segítséget. Felálltam és feléjük fordultam.
Én:
-Nyugi fiúk nagylány vagyok már feltudok magamtol is állni.-és elindultam a wc-be. Kifelejövett megbotlottam a kübben és megint pofára estem de ezuttal fel akadt a gatyám egy szögbe. Miért van az ,hogy ha Justinnal vagyok egy házban valamim kiszakad?
Jus:
-Te vagy a világ legbénább embere!- jött oda hozzám.
Én:
-Kössz!
Jus:
-Istenem de béna vagy tiszta vér a lábad!
Én:
-Az kit érdekel? Kiszakadt az egyik kedvenc gatyám!
Jus:
-Gyere adok másikat! Feltudsz lépcsözni?
Én :
-miért ne tudnék?-indultam meg a Jus után. A fiúk csak 'ú -ztak.
Én:
-Irigykedtek mi?-lehet ez kicsit ribancos volt de pontosan olyan fejet vágtak mint amienre számítotam.
Jus:
-Gyere bénaság! Lene ess a lépcsőn!
Én:
-Hahahaaa-nevettem gúnyolodva.
Jus:
-Ez jó lessz?-vett ki szekrényéböl egy gatyát ami rajta jól áll de rajtam nem hiszem.
Én:
-Hát meg próbálhato!-gyorsan lehuztam nadrágomat és felvettem azt a nadrágot. Justin érdekesen nézett rám.
Én:
-Valami baj van? Vagy ennyire hülyén áll?
Jus:
-Ja nem nincs! Háát... maradjunk anyiba ,hogy ebbe még a szemetet se vidd ki. Én:
-És akkor mibe menjek haza?
Jus:
-Van egy csomó vendég szoba ha gondolod itt maradhatsz!-vakarta meg nyakát.
Én:
-Hát jó! De most inkább menjünk le mert még a végén a fiuk beképzelnek valamit maguknak!-lementünk és mi fogadott? 'Gyors menet volt!. Kigondolta volna. Hülyéskedtünk tök jó fejek. Mivel Jus anyukája nemsoká hazajön ezért a fiúknak el kell meniük. Lepacsiztak. Még velem is.:D Láttam ,hogy Ry sug valamit Jus-nak. Nemtudom mivolt az de utána Ry rám kacsintott.

*Justin szemszöge!
Amikor elöttem vette át a gatyáját olyan furi érzésem volt.Olyan hülyén nézet ki a gatyámban ,hogy az hihetetlen:DD Persze a fiúk nem hagyhatták ki a beszólást. Az ,hogy Ariana itt alszik hát az valami hiperszuper, felülmulhatatlanul jó érzés. Sajna a fiúkat elkellet küldenem de legalább Ariana itt maradt. Mielött a fiúk leléptek volna Ry azt sugta fülembe ,hogy "ovatosan mert nagyon vad a kiscsaj". Honnan tudja ,hogy menyire vad, meg minek kacsingat Arianara? Nem lényeg anya nemsokára jön ,kiváncsi leszek a fejére mikor meglátja Arianat. 20perc nulva meg is jött.
Anya:
-Szia kisfiam!
Én:
-Szia anya!-meg indultam az ajtó felé.
-Gyere már!-sugtam Ariananak. Mire észbe kapott és elindult velem együtt anyuhoz.
Ariana:
-Csókolom!-mien illedelmes.
Anya:
-Hello! Légyszí ne csokolomozz! Nem vagyok olyan öreg!
Én:
-Ö.. Ja anya ő itt Ariana!-mutattam be.
Anya:
-Én Pattie vagyok! Örülök ,hogy meg ismerhetlek! Amúgy majdnem mondtam ,hogy te legalább normálisan nézel ki de megláttam rajtad Justin nadrágját!-nevettek fel egy picit.
Én:
-Ja..öm anya Ariana itt alszik ha nem baj?-kérdeztem picit félénken.
Anya:
-Dehogy is baj! Jus örülök ,hogy végre találtál egy normális lányt!-akkora vigyorral mondta ezt ,hogy kétszer meg kerülte a szája a fejét.
Ariana:
-Neem! Nem! Mi nem vagyunk úgy együt!-tiltakozása picit fájt.
Anya:
-Ja értem! Kár!-az a hatalmas vigyor elégnyorsan hervadt le szályáról.
Én:
-Hát ha nem baj akkor most mi felmegyünk!
Anya:
-Jó oké! Jóéjszakát!-puszilta meg arcomat. Most mért kell megpuszilnia? Tökre leégetett. Felmentünk a szobába.
Ariana:
-Anyud tökkedves!-mosolygott rám bájosan.
Én:
-Ja nagyo!-mondtam szrkasztikusan.
Ariana:
-Szeretnék elmenni fürdeni! Mrgmutatod ,hogy hol vannak a dolgok? Meg kaphatnék valami cuccot?
Én:
-Hát persze! Gyere!-mutattam meg neki a fürdőt, hogy holtalál törülközőt. Meg adtam neki egy polót. Kivágottat csak is a magam kedvéért.:D
Bement a fürdőbe de észre vettem, hogy a polót nem vitte be.Gondolkoztam egy daramig ,hogy bevigyem-e vagy ne. Arra jutottam ,hogy beviszem. Kopogtam majd miután nem halottam semmit benyitottam. Hu hát Ariana egy bordó törcsiben ál elöttem.
Ariana:
-Nem tudsz kopogni?
Én:
-Kopogtam!-a vigyoromat lekaparhatatlannak éreztem.
Ariana:
-Szuper akkor most kimennél?
Én:
-Van jobb ötletem is!-közelebb léptem hozzá és....

12. Rész!:333 Elég lassan gyült össze a 3komi, ami fáj!:(

1 megjegyzés: