2013. október 25., péntek

13.rész#


"közelebb léptem hozzá és.."és a tarkojánàl fogva  közelebb hajoltam szájához. Mikor éreztem ,hogy ő is akarja akkor elmosolyodtam majd gyorsan lerántottam róla a törölközőt. Mondani akart valamit de megcsokóltam ezért nem tudta kimondani amit akart. Kezemet meztelen derekára csúztattam. Éreztem ,hogy a hatalmam alatt van. Át dugtam nyelvemet szájába és ő is az övét az enyémbe. Be kell valljam nagyon nagyon jól csokól. Nem bírtam magammal ezért kezemet formás fenekére csúsztattam és bele markoltam. Iszonyú jó volt nekem. De Ariananak nem hiszem ,hogy tetszett mert gyorsan kikapta kezemből a törölközőt és magára tekerte.
Én:
-Én..sajnálom!-néztem rá boci szemekkel.
Ariana:
-Khm.. Semmi baj. Csak..
Én:
-Csak mi?- kíváncsian vártam válaszát.
Ariana:
-Csak olyan rég éreztem ilyet?
Én:
-Milyet?
Ariana:
-Mindegy hadjuk! Meg kérhetlek arra ,hogy kimész? Felszeretnék öltözni.- nem mondtam semmit csak hátat fordítottam és kimentem. Hu hát ez olyan furcsa volt. Engedte a csókot. Még vissza is csókolt. Meg láttam meztelenül!! Hú de jó csöcsei vannak. És a segge..sssz..hát igen. Nagy vigyorgásom közben hallottam valami puffanást és egy kisebb kiáltást kinyitottam az ajtót ,de neki löktem az ajtót Ariana fejének aki nem meglepő ,hogy a földön hevert.
Én:
-Jól vagy?-kérdeztem miközben segítettem neki felállni.
Ariana:
-Persze! Miért ne lennék jól?-úgy csinált mintha csak behallucináltam volna ,hogy ma már harmadjára esik pofára.
Én:
-Mindegy de adok egy új pólót mert ez vizes lett!-mutattam a gyönyörűen kirajzolódott melleire.
Ariana:
-Ja bocsi! Majd hazaviszem és kimosom!- nézett le melleire.
Én:
-Ugyan már nem kell ezzel csak engem teszel boldoggá!-vigyorogtam el magam perverzen.
Ariana:
-Barom!Inkább bámulás helyett hozz egy másik pólót!
Én:
-Jo oké!- meg indultam az ajtó felé ,de még mielőtt kiléptem volna vissza néztem Arianara aki ugyan olyan testtartásba volt.
-Tessék dobtam oda neki és kimentem a fürdőből. Miután kijött én is elmentem. Próbáltam minnél gyorsabb lenni. Kilépve láttam Arianat aludni az ágyam szélén. Hú lassabb vagyok mint gondoltam. Be takartam ,hogy ne fázzon. Le feküdtem mellé és el is aludtam.

*Ariana szemszöge!
Justin azt hitte ,hogy elaludtam. Nem baj kényelmes ágya van. Biztos jó lehet rajta csinálni. Mi? Én normális vagyok amikor ilyeneken gondolkozok? Bár az ami a fürdőben történt az nehéz bevallanom de tetszett. Belül bizseregtem.:$ A sok gondolkozástól elfáradtam ezért én is bealudtam.

~Reggel!
Reggel arra keltem ,hogy Justin karjaiban fekszem. Észrevétlenül szedtem ki magamat karjaiból és lementem. Pattei már fent volt és kaját csinált.
Én:
-Jó reggelt!-ültem le a pulthoz.
Pattie:
-Jó reggelt! Hát te ,hogy-hogy ilyen korán?
Én:
-Nem tudtam vissza aludni!
Pattie:
-Justin horkolása miatt? Hidd el majd megszokod! Nehéz lessz de meg éri!-picit felkuncogtam mondatain.
Én:
-Segítsek?
Pattie:
-Igen ha nem baj? Elöszőr adok neked valami normális ruhát utána meg süthetnénk valami finomat oké? Én:
-Oké! Mit sütünk majd?
Pattir:
-Én csokitortáragondoltam! Az jó lesz?
Én:
-Imádom a csoki tortát!
Pattie:
-Akkor gyere adok ruhát ,és utána főzünk egy gyors ebédet!-elindultunk felfelé és Pattie adott egy cicanadrágot és egy trikót ami biztos ,hogy Justiné. Felvettem és neki álltunk husilevet és spagettit csinálni.
Pattie:
-Justin kedvence a spagetti! Ezért elég sokszor kell csinálnom! Csodálkozom ,hogy ennyi tészta után még nem gilisztás!
Én:
-Az én kedvenc kajám is tésztaféle!-mondtam picit szégyellősen.
Pattie:
-Csak nem a spagetti?
Én:
-Nem! Én a tejszínes,sonkás,sajtos rakott tésztát szeretem a legjobban!
Pattie:
-Akkor ha legközelebb jössz azt csinálok!
Én:
-Amúgy tegnap én is spagettit csináltan! Jus-nak ízlett! Vagyis remélem!
Pattie:
-Justin eddig csak az én spagettimet ette meg!
Én:
-Akkor ez azt jelenti ,hogy ízlett neki?
Pattie:
-Nem! Ezt azt jelenti ,hogy különleges embernek tart és nem fél közel engedni magához!-ezek hallatán elállt a szavam. Kis idő után mikor a leves és a spagetti készen lett Pattie rám bízta a csoki tortát mert neki elkellet mennie valahová. Megcsináltam a piskotatészamit beraktam a sütőbe. 15 perc múlva lehajoltam ,hogy kivegyem és mikor vettem ki a sütőből egy kezet éreztem fenekemen. Mikor felálltam ,hogy lerakjam a piskótát apró puszikat éreztem nyakamon. Megfordultam és láttam Justin kissé komás fejét.
Jus:
-Jó reggelt!-mondta mosolyogva majd ballkezével megfogta arcomat majd gyengéden és érzékien megcsokolt. Eléggé meglepett. Nagyon rég éreztem ilyet. Mikor csókunknak végelett én döbbenten néztem rá és lehet ,hogy megsértődött nézésemen.
Jus:
-Én..sa..sajnálom!..Csak..-dadogott össze vissza közben levette rólam a kezét és szégyenkezve nézett lefelé.
Én:
-Jus!-emeltem fel állánál fogva ,hogy szemébe tudjak nézni.
-Semmi baj!
Jus:
-Akkor tetszett?-nézett végig rajtam szájába harapva. Hát igen ez az a Justin akit én ismerek.
Én:
-Segítesz befejezni a csoki tortát?-kérdeztem amolyan téma terelésként.
Jus:
-Persze! Mit kell segíteni?
Én:
-Ott van kikeverve csoki krém azzal kell megtölteni én addig megcsinálom a csoki mázat amivel be lessz borítva az egész!
Jus:
-Igen is fönökasszony!-tisztelgett előttem mint egy katona.
Én:
-Inkább csináld!-parancsoltam rá. Kis idő után kész lettem a mázzal és Jus háta mögé mentem ,hogy nézzem ,hogy csinálja.
Jus:
-Kész!-kiabált fel de képembe vágta a csokis ecsetet amivel megcsinálta tölteléket.
Én:
-Aucs!-fogtam meg a csokis orromat.
Jus:
-Juj bocsi! Bocsi! Jól vagy?- felém fordul és próbált segíteni. Miközben én megfogtam egy maréknyi csoki krémet és képébe nyomtam.
Én:
-Most már jobban!-nevettem el magamat a látványtól. De hirtelen rám borította a hajamra a folyékony csoki mázat. Megfogtam a csokival tömött piskótát és megdobtam vele Justint. Mivel a pólójára is került ezért őmeg meg ölelt ,hogy még jobban csokis legyek. Utána már csak a maradékokkal dobálóztunk Jus még a konyharuhával is csapkodott. Elkapott hátulról és felemelt. De egy harmadik személy hangját hallottuk.
Pattie:
-KHM... Nem zavarok?-Jus lerakott és elszégyellve magunkat álltunk Pattie előtt.
Én:
-Sajnálom!
Jus:
-Sajnáljuk!-fogta meg kezemet mire én ránéztem.
Pattie:
-Nyomás az udvarra! A slaggal mossátok le magatokat! Ne gyertek vissza csokisan!-mutatott az udvarra vezető ajtóra. Meg indultunk az ajtó fele.
Jus:
-Dögös vagy csokisan!-súgta fülembe miközben kezét nyakamon keresztül támasztotta meg. Nem szóltam rá semmit csak elmosolyodtam. Ő meg megpuszilta a fejemet, a csokis fejemet. Kiérve Jus a slaghoz ment és utána meg lelocsolt a hideg vizzel még jó ,hogy meleg van. Mikor már nem voltam csokis én is le locsoltam Justint. Mikor készen lettünk Jus akart valamit mondani de bele irányítottam szájába a slagot. Nagyon vicces feje volt. Utána elkezdett kergetni de mivel vizes volt a fű olyat estem rajta ,hogy még a focisták is megsajnáltak volna.
Jus:
-De béna vagy-futott oda ,hogy felsegítsen. Leszedegette hajamból a fű szálakat majd megint 'megfürdetett mert tiszta sár voltam. Be mentünk ahol rend volt és meg volt terítve. Felmentünk és Jus adott egy pólót meg valami normálisabb gatyát. Felöltözve mentünk le és leültünk enni.
Én:
-Pattie! Én nagyon sajnálom ami a csoki tortával történt!-mondtam két falat között.
Jus:
-Én is anya!
Pattie:
-Nincs semmi baj! De legközelebb ne legyen ilyen!-nem szólaltunk meg többször csak ettünk tovább. Mikor végeztünk megnéztem az időt.
Én:
-Úristen! Nekem már rég nem kéne itt lennem!-felálltam az asztaltól és meg indultam a cuccaimat össze szedni.
Pattie:
-Hova sietsz?
Én:
-Meg ígértem Le-nek ,hogy ma csak egyig kell bent maradnia!
Jus:
-Elvigyelek?
Én:
-Meg hálálom!-Justin nem szolt semmit csak perverz mosolyával nézett rám.
Én:
-Szia Pattie!-kiáltottam neki az ajtón kifele menet. Már majdnem a kapuhoz értünk erre megbotlottam és lefejeltem a Vaskaput. Ez mi már? Nem hiszem el ,hogy ennyire béna vagyok.
Jus:
-Na jó ez valami betegség vagy nemtudom de ,hogy egy ember ennyiszer essen el!- be ültünk a kocsiba és előszőr hozzám vitt. Be futottam és kifelejövett vettem át nadrágomat és felsőmet. Justinnak tetszet az amit lát úgy ,hogy csak ön elégülten mosolyogtam. Bezártam az ajtót és Jus már inditotta is az autót. Mivel Justin nem ismeri a féket gyorsan oda értünk és már futottam volna be a szalonba ha...

13.rész!! Remélem tetszett!;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése